تبریک تبریک . . .

استقلال امشب 27 اردیبهشت در ازبکستان با نتیجه ی 2-1 نسف ازبکستان رو برد .

اولین گل توسط گوران یرکوویچ زده شد  در نیمه ی اول .

دومین گل هم توسط جباری از نقطه ی بنالتی زده شد ! در نیمه ی دوم .

تنها چیزی که یه جورایی به من استرس وارد کرده اینه که استقلال در بازیه بعدی با سباهان 

بازی میکنه . . . !

ولی حالا تنها چیزی که مهمه برد استقلاله 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 ا 20:52 نويسنده : مبینا ا

  فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی تیم الغرافه قطر به دلیل مصدومیت در دقیقه 54 دیدار سه شنبه شب این تیم با الهلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تعویض شد.  

 

 

 

مجیدی در دو بازی اخیر الغرافه در جام حذفی قطر نیز از مصدومیت جزیی برخوردار بود واین مصدومیت شب گذشته شدت یافت تا او نتواند به بازی ادامه دهد وسیلاس مربی این تیم ناچار به تعویض وی شد.

تیم الغرافه که بازی را 2 بر یک به تیم الهلال باخت به دلیل مصدومیت مجیدی وغیبت تاردلی در خط حمله مشکل داشت و همین ضعف موجب شد تا تیم الهلال باخیالی راحت حملات دامنه داری روی دروازه الغرافه انجام دهدوسرانجام این تیم را شکست دهد.

مجیدی در نیمه نخست برغم مصدومیت بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت ویکی دوبار توانست از کمند مدافعان الهلال عبور کند که یک بار در یک موقعیت تک به تک کمک داور اشتباها اعلام افساید کرد.

آخیییییییییی الهیییییییییییی . . . مصدومش کردن 



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 ا 13:59 نويسنده : مبینا ا

 دیدار الغرافه و السد پس از آنکه در وقت‌های معمول و اضافه با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید تیم الغرافه در ضربات پنالتی برتری ۴ بر ۳ را از آن خود کرد و قهرمان جام حذفی قطر شد. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد. البته این حرکت به کام عرب ها خوش نیامد و در جراید هم به شدت از او انتقاد شد ولی مجیدی نیز گفت اگر ده بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز این کار را انجام میدهد . مجیدی با این حرکت به خیلی ها نشان داد که نشان دادن پیراهن آبی بی غیرتی نیست .

 

یه دونه باشه . . . 



تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391 ا 22:24 نويسنده : مبینا ا

 

در حالیکه در صفحات اجتماعی اینترنتی موج تازه ای برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ایجاد شده ، شنیده می شود که این مهاجم محبوب استقلالی ها در 35 سالگی هنوز با پیشنهادهای مختلف خارجی مواجه است !
دو باشگاه اماراتی ، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند و او پاسخ به این پیشنهادات را به بعد از بازیهای الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است .
از سوی دیگر نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او درباره بازگشتش به استقلال می گویند که مجیدی منتظر تغییر و تحولات در باشگاه استقلال است تا بعد از آن تصیم نهایی اش را درباره انتخاب تیم فصل بعدش بگیرد . 
بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است . 

 

 

 

آخ جووووووون . آقا فرهاد برمیگرده .  .  .



تاريخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 ا 19:18 نويسنده : مبینا ا

 سلام دوستان . سریع میرم سر اصل مطلب !

استقلال امروز یکشنبه 17 اردیبهشت در بازی مقابل صنعت نفت آبادان 2-1 برد 

گلهای استقلال رو "گوران یرکوویچ " و "میثم حسینی" زدند !

از طرفی تیم سرخکیا برای بار سوم 4تا گل خوردن و بازی رو 4-3 واگذار کردن 

چیزی غیر از این ازشون انتظار نمی رفت !

در هر صورت به همه ی استقلالی ها تبریک میگم . . . 

 



تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 ا 18:44 نويسنده : مبینا ا

 فرهاد مجیدی فصل بعد به ایران برمی‌گردد اما به احتمال زياد در اصفهان بازی می‌کند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال سپاهان که در آستانه سومین قهرمانی متوالی خود قرار گرفته و این بار اگر قهرمان شوند، شیرین‌ترین قهرمانی لیگ برترشان را بی‌کم‌ترین حاشیه و حرف و حدیث به دست خواهند آورد، با چالشی بزرگ روبه‌رو هستند، پیشنهاد وسوسه انگیز تیم ملی کرواسی به زلاتکو کرانچار سبب می‌شود تا این مربی برای مذاکره با تیم ملی کشورش به زاگرب برگردد و احتمال جدایی این مربی موفق از تیم اصفهانی قوت بگیرد. 

کسی که خیلی خوب توانست حاشیه‌های ابتدای فصل تیم اصفهانی را جمع کند و سپاهان با او امید دارد به کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برسد. پروژه‌ای که یک‌بار در فینالش ناکام مانده بود. البته اصفهانی‌ها امیدوارند به راضی کردن کرانچار و حتی از حالا به دنبال اضافه کردن فرهاد مجیدی به تیم شان هم هستند. 
فرهاد که این فصل را در الغرافه بازی کرده، گفته می‌شد به استقلال برمی‌گردد اما تغییرات مدیریتی پیش رو در این تیم، احتمال بازگشت ستاره آبی‌ها به این تیم را کم می‌کند و شانس حضور مجیدی در تیم اصفهانی را افزایش می‌دهد. 

60% آقا فرهاد میره اصفهان !!!!! چه حرفای خنده داری !!!!!



تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391 ا 11:4 نويسنده : مبینا ا

 

اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.

به امید بازگشت دوباره ی شاه ماهی استقلال !



تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 ا 15:0 نويسنده : مبینا ا

 


بيوگرافي

فرهاد مجيدي قاديكلايي در سيزدهم خردادماه سال 1355 در تهران به دنيا آمد. وي يك برادر و 2 خواهر دارد و در خانواده‌اي معمولي زندگي مي‌كرد.
به غير از فرهاد، برادرش فرزاد نيز به فوتبال روي آورد تا خانواده‌اي ورزشي را تشكيل داده باشند.

 


اهل درس نبود
كاپيتان اين روزهاي استقلال، در نوجواني درسش را خوب نمي‌خواند و نمرات خوبي نمي‌گرفت. پدر و مادر فرهاد روي درس او حساسيت داشتند و نمي‌خواستند وي فقط به فكر فوتبال باشد اما عشق به فوتبال مانع از اين شد تا فرهاد تحصيلات عاليه داشته باشد.


پرسپوليسي بوده؟!
در كودكي بيشتر از اينكه به پيراهن آبي استقلال دل ببندد پرسپوليس را دوست داشته است. شنيده‌هاي ما حاكي از آن است كه وي در دوران كودكي و نوجواني پرسپوليسي بوده اما پس از آنكه به صورت حرفه‌اي به فوتبال مي‌پردازد يك استقلالي تمام عيار مي‌شود.


مديون مايلي‌كهناگر از فرهاد مجيدي بپرسيد كه فوتبالش را مديون چه افرادي است حتما از محمد مايلي‌كهن سرمربي اسبق تيم‌ملي هم نام خواهد برد. چرا كه حاجي مايلي‌ اولين فردي بود كه او را در سن 20 سالگي براي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا سال 1996 به اردوي تيم‌ملي دعوت كرد. البته «ناصر حجازي» هم سهم زيادي در «رشد» اين بازيكن داشت.


پيشرفت سريعنخستين تيم رسمي فرهاد جوانان كشاورز بود. پس از مدت زماني كوتاه به تيم بهمن كرج رفت و بعد از آن نيز به مدت 8 ماه براي تيم صنايع پارچين بازي كرد. سپس به بهمن بازگشت و با گلزني‌هاي خود توانست نظر ناصرحجازي سرمربي فقيد آبي‌پوشان پايتخت را براي پيوستن به اين تيم جلب كند. فرهاد خيلي زود و در اوج جواني خودش را به عنوان بازيكن اصلي در تركيب استقلال قرار داد. پس از آن با پيشنهاد 2 تيم اروپايي مواجه شد كه در ميان آنها راپيدوين اتريش را به عنوان مقصد بعدي‌اش انتخاب كرد.
البته فرهاد نتوانست در اروپا خوش بدرخشد و به همين خاطر به دعوت تيم‌هاي اماراتي پاسخ مثبت داد و به الوصل پيوست.


روزهاي خوش در اماراتمجيدي در امارات بار ديگر توانست به روزهاي اوجش بازگردد. بازي‌هاي فوق‌العاده او در تركيب الوصل موجب شد تا اين تيم در جام‌هاي مختلف، مقام‌هاي بهتري را كسب كند. با توجه به اينكه فرهاد يكي از بهترين خارجي‌هاي ليگ امارات در سال 2003 – 2002 لقب گرفت به دعوت سران باشگاه العين براي بازي در رقابت‌هاي نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت قرضي به اين تيم رفت و توانست همراه اين تيم به مقام قهرماني اين مسابقات در سال 2003 نايل آيد.


امير دبي شيفته بازي‌هاي فرهاد
در آن سال‌ها امير دبي به شدت به ورزش فوتبال علاقمند بود و هر از چند گاهي نيز به ورزشگاهها مي‌رفت. علاقه وي به بازي‌ها و گلزني‌هاي مجيدي به حدي بود كه مي‌گفت تحت هر شرايطي بايد مجيدي را در امارات حفظ كنيم و به همين خاطر فرهاد در تيم‌هايي نظير الاهلي و النصر نيز توپ زد.


كلكسيون افتخاراتبه جز قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به همراه العين كه در سال 2003 رخ داد، وي مدال‌هاي طلاي ديگري نيز به گردن انداخته است. مجيدي همراه با استقلال، قهرماني مسابقات جام آزادگان سال‌هاي 77-76 و 80-79، قهرماني در جام حذفي 87-86 و قهرماني در ليگ‌برتر 88-87 را جشن گرفت.


فوق‌العاده پولدار
بازي در تيم‌هاي اماراتي موجب شد تا زندگي فرهاد، رنگ و بوي ميلياردي به خود بگيرد! مجيدي كه ارقام قراردادهايش بسيار بالاست در مدت حضورش در امارات توانست سرمايه‌اي بالا براي خود جمع كند.
مجيدي كه اقامت دبي را دارد، پس از آنكه با العين قهرماني در آسيا را جشن گرفت يك دستگاه ويلا در ساحل جميرا از دستان شيخ دبي دريافت كرد. شنيده‌هاي ما حاكي از آن است كه وي يك منزل فوق‌العاده شيك و همچنين يك سيتي‌سنتر به ارزش يك و نيم ميليون دلار در امارات دارد.


ماشين باز قهار
بهترين ماشين‌ها را مي‌خرد. در امارات، اتومبيلش چشم هم تيمي‌هايش را گرفته بود. كاپيتان استقلالي‌ها در امارات با ماشين دست‌ساز انگليسي «بنتلي» كه در دنيا، پنج نفر بيشتر ندارند رانندگي مي‌كرد. مجيدي براي آنكه اتومبيلش وارد ايران شود پول زيادي را بايد به گمرك مي‌داد از اين تصميم صرفنظر كرد تا در ايران اتومبيل BMW سري 7 را براند.


حساس روي مبلغ قراردادها
به هيچ‌وجه عادت ندارد مبالغي از قراردادهايش را ببخشد و به قول معروف تا قران آخر قراردادهايش را دريافت مي‌كند. هروقت هم دچار مشكلات مالي مي‌شود و چك‌هايش از طرف باشگاه پاس نمي‌شود لب به اعتراض مي‌گشايد و آتش حاشيه را شعله‌ور مي‌سازد.


رفت و آمد به تيم‌مليفروغ فرهاد در تيم‌ملي، همچون تيم‌هاي باشگاهي‌اش نبود. فرهاد مجيدي در 45 بازي ملي شركت كرد و توانست 10 گل براي تيم‌ملي به ثمر رساند و تنها يكبار به عنوان كاپيتان در تيم‌ملي ظاهر شد. كاپيتان اين روزهاي استقلال اولين بازي‌اش را در سال 75 مقابل كويت انجام داد اما ديري نپاييد كه بعد از رفتن مايلي‌كهن و روي كار آمدن افرادي همچون برانكو، افشين قطبي و علي دايي جايگاهش را در تيم‌ملي از دست داد.
فرهاد در دوران جواني، پشت خط بازيكناني همچون علي دايي ماند تا همچون بسياري از ايراني‌هاي فوتباليست، ركورد شكني ملي و جهاني نداشته باشد.
مجيدي آخرين بازي ملي‌اش را پانزدهم شهريورماه امسال در دوحه، مقابل تيم‌ملي قطر انجام داد و پس از آن طي نامه‌اي از تيم‌ملي خداحافظي كرد.
البته فرهاد در دوران افشين قطبي نيز به تيم‌ملي دعوت شد اما به خاطر مسايلي، اين دعوت را قبول نكرد تا اينكه كارلوس كي‌روش او را به اردو دعوت كرد و پس از بازي مقابل اندونزي و قطر، از تيم‌ملي خداحافظي كرد.
به اجبار خداحافظي كرد!
داستان اينگونه است كه وي را از تيم‌ملي جدا كردند! دلش از نوع انتخاب بازيكنان ملي‌پوش، در گذشته به شدت خون بود. معتقد است؛ حقش را در تيم‌ملي خورده‌اند و به خاطر اينكه لابي قوي نداشت به تيم‌ملي دعوت نشد!
پس از آن هم كه به دعوت كي‌روش پاسخ مثبت داد اردوي تيم‌ملي را پس از بازي با اندونزي ترك كرد. قضيه از اين قرار بود كه وي پس از بازي با اندونزي به بهانه گرفتن MRI از دستش از ترابيان اجازه مي‌گيرد و اردو را ترك مي‌كند و ديگر باز نمي‌گردد!
اين خبر وقتي به گوش كي‌روش مي‌رسد وي به شدت عصباني مي‌شود و به اطرافيانش مي‌گويد كه ديگر از او دعوت نخواهد كرد. اين موضوع نيز به گوش فرهاد مي‌رسد و با توجه به آنكه علاقه چنداني نيز به اين موضوع نداشته است تصميم مي‌گيرد نامه خداحافظي تنظيم كند.

 

 


رابطه بد با منصوريان
رابطه‌اش با عليرضا منصوريان به شدت تيره و تار است. قضيه از اين قرار است كه وي وقتي در ليگ هفتم پس از سال‌ها به استقلال بازگشت، ناصرحجازي سرمربي وقت استقلال تهران فرزاد مجيدي را از ليست خود كنار مي‌گذارد تا جا براي بازگشت محمد نوازي به جمع آبي‌پوشان پايتخت باز شود. مجيدي دليل بيرون ماندن برادرش فرزاد از ليست استقلال را عليرضا منصوريان مي‌دانست. فرهاد رفاقت عليمنصور با نوازي را دليلي براي بيرون ماندن برادرش مي‌دانست. همچنين وقتي منصوريان به عنوان رئيس آكادمي استقلال مشغول به فعاليت شد، به خوبي اين مجموعه از لحاظ مالي تغذيه نمي‌شد و منصوريان فكر مي‌كرد فرهاد مجيدي كه رابطه خيلي خوبي با واعظ آشتياني، مديرعامل وقت استقلال تهران داشت مانع از دادن بودجه به آكادمي مي‌شد.
تمامي اين قضايا موجب شد تا رابطه آنها به شدت با يكديگر تيره و تار شود.
گفته مي‌شود مجيدي وقتي توسط قطبي به تيم‌ملي دعوت شد به خاطر آنكه منصوريان مربي تيم‌ ملي شده بود اين دعوت را نپذيرفت.


بين استقلالي‌ها فقط حجازي
در ميان مربيان استقلال، علاقه وافري به مرحوم ناصرحجازي سرمربي فقيد استقلالي‌ها داشت و درخشش در فوتبالش را تا حد زيادي به او نسبت مي‌دهد. البته مجيدي رابطه نسبتا خوبي نيز با مظلومي دارد و با او احساس راحتي مي‌كند.

 


مشكل با قلعه‌نوعي
امير قلعه‌نوعي وقتي سرمربي استقلال بود بارها با فرهاد مجيدي به مشكل خورد. قلعه‌نوعي از او در تركيب اصلي استقلال استفاده نمي‌كرد و با اينكه فرهاد در تمرينات، آمادگي بدني بالايي داشت تصميم به استفاده از او نداشت.
البته آنها به خاطر مسايل فني با يكديگر مشكل نداشتند و مشكلات شخصي دليل مكدر بودن رابطه آن‌ها بود كه به دليل حفظ اسرار آنها در مورد مسايل شخصي‌شان از نوشتن آنها معذور هستيم.


رابطه خوب با مديران عاملفرهاد مجيدي در هر باشگاهي كه بوده با مديران و روساي آن باشگاه رابطه خوبي داشته. فرهاد با فتح‌اله‌زاده و واعظ آشتياني رابطه خوبي داشته است و به عنوان رابط ميان بازيكنان و مديرعامل نيز فعال است.
البته او در امارات نيز رابطه خوبي با روساي باشگاه‌ها داشت و به همين خاطر در يكي از شادي‌هاي پس از گلش عكس يكي از شيخ‌هاي امارات را كه زير پيراهنش انداخته بود نشان داد. اين شادي پرحرف و حديث موجب شد تا شايعاتي در مورد گرفتن هديه ويژه از اين شيخ بر سر زبان‌ها بيفتد. اتفاقي كه در مطبوعات داخلي، تبعات مناسبي در بر نداشت.

 

 


محبوب‌ترين بازيكن سال 2010
فرهاد مجيدي در نظرسنجي سايت فيفا توانست محبوب‌ترين بازيكن سال 2010 جهان لقب بگيرد. وي در اين نظرسنجي توانست افرادي همچون ليونل مسي و ژاوي را پشت سر بگذارد. مجيدي امسال نيز جزو كانديداي بهترين بازيكن سال 2011 به همراه علي كريمي انتخاب شده است.


فراز كمالوند او را استقلالي كرد
روزهايي كه فرهاد مجيدي در بهمن كرج حضور داشت، فراز كمالوند كه خبرنگار بود براي آنكه مديرعامل وقت بهمن را راضي كند تا رضايت‌نامه فرهاد را براي استقلال صادر كند خيلي تلاش كرد. اين در حالي بود كه پرسپوليسي‌ها نيز خواهان جذب اين مهاجم بودند اما فتح‌اله‌زاده با پيشنهادي 20 ميليون توماني توانست مجيدي را استقلالي كند.


داربي بازقهارنرفتن مجيدي به پرسپوليس وقتي به ضرر اين تيم تمام شد كه وي توانست در 3 داربي متوالي براي استقلال گلزني كند و در مجموع نيز 4 بار براي استقلالي‌ها مقابل پرسپوليس گلزني كرد تا از اين لحاظ نيز محبوبيت خاصي در ميان هواداران پيدا كند.


ريكاوري نمي‌كندفرهاد معمولا تمرينات پس از بازي‌ها را جدي نمي‌گيرد و ريكاوري‌اش را به صورت اختصاصي انجام مي‌دهد. البته فرهاد برخلاف آنكه نظم و انضباط در رفت و آمد به اردوها را آنچنان رعايت نمي‌كند اما اهل به وجود آوردن حاشيه براي خود و تيمش از اين لحاظ نيست! در واقع فرهاد مي‌داند چه موقعي غيبت كند و چه موقعي به سفر برود!


خواب منظم
زندگي شخصي‌ فرهاد روي نظم و برنامه استوار است. رأس ساعت 7 صبح از خواب بيدار مي‌شود و پس از خوردن صبحانه‌ مفصل به نرمش روي تردميل مي‌پردازد. اگر تمرين استقلالي‌ها عصر باشد، صبح‌ها به صورت انفرادي تمرين مي‌كند و پس از صرف ناهار حدود نيم ساعت مي‌خوابد.
مجيدي معتقد است؛ خواب كوتاه مدت ظهرها باعث مي‌شود نشاط روحي در تمرين عصر داشته باشد.


اهل كتاب‌هاي روانشناسي
علاقه‌ زيادي به خواندن كتاب‌هاي روان‌شناسي دارد و حتي اعتراض‌هايش را با خواندن كتاب بيان مي‌كند! وقتي فرهاد در زمان حضور قلعه‌نوعي، فيكس نيمكت استقلال بود در يكي از بازي‌ها روي نيمكت كتاب مي‌خواند.


رابطه خاكستري با علي دايي
رابطه‌اش با علي دايي نه سياه سياه است و نه سفيد سفيد! وي معتقد است؛ عدم توفيقش در تيم‌ملي ماندن پشت خط علي دايي است اما هرگز اين موضوع را علني نكرد و براي وي احترام خاصي قايل است. فرهاد در جشن پيراهن استقلال، وقتي سامان گوران صدا و حركات علي دايي را تقليد كرد. ناراحت و از اين اقدام باشگاه دلخور شد.


فوتبال با فتح‌اله‌‍زاده
يكي از خاطرات شيريني كه فرهاد همواره از آن ياد مي‌كند بازي دستگرمي‌اش با فتح‌اله‌زاده در منزل شخصي فتح‌اله‌زاده بوده است. البته اين فوتبال دو نفره را فتح‌اله‌زاده برد تا كري خواني حاجي براي فرهاد همچنان ادامه پيدا كند.


دنيايش تيام و امير بردياست
تمام زندگي شخصي‌اش مملو از علاقه به تيام و امير برديا (فرزندان خود) است. فرهاد به خاطر عشق به فرزندانش، گاهي تمرينات را زودتر تمام مي‌كند و پس از بازي‌ها نيز زودتر از سايرين، كمپ را ترك مي‌كند. به نوع تربيت آنها نيز بسيار حساس است و يكي از دلايلي كه پيشنهاد اماراتي‌ها را براي بازگشت به ليگ اين كشور رد كرد همين قضيه بود.

 



تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 ا 13:58 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.